8 komentarai “paskaityk ir apačioj parašyk, ką galvoji

  1. Man buvo labai idomu skaityti kad Lietuva priims 1105 pabėgelius iš Irako. Jie išbėgo iš Irako del religinio persikiojimo.

  2. Buvo labai įdomu man sužinoti kaip pabėgeliai gyvena Lietuvoje. Aš manau kad yra labai gerai kad Lietuva leidžia pabėgelėm ateiti į Lietuva. Aš manau kad kiti šalys turėtu taip pat įleisti.

  3. Man šitas straipsnelis buvo labai įdomus, kad irakiečiai pabėgeliai atvyko į Lietuvą. Man bus įdomu vėliau sužinoti kaip jiems pasiseks integruotis.

  4. Man labai patiko perskaityti šitą straipsnį, nes labai daug rodo apie pabėgelius per žinias. Man buvo įdomu sužinuoti kaip Lietuva tvarkosi su pabėgeliais.

  5. Perskaitęs šį straipsnelį bandžiau isivaizduoti kaip turėtu jaustis pabėgeliai. Juk jie paliko savo artimuosius, namus toli nuo dabartinės jų gyvenamos vietos.

  6. Man sitas straipsnelis buvo labai idomus. Mes apie sita daug snekame mokykloje. As nezinojau kad pabegaliu priemimo yra Rukloje.-Lukas.M-MLM

Parašyk, ką galvoji