8 komentarai “paskaityk ir apačioj parašyk, ką galvoji

  1. Buvo idomu skaityti apie apuokus ir kad jie iruosia savo lizdus ant zemes. Gerai kad lietuviai augina apuokus ir ruosia juos gyvenimui laisveje.

  2. Man dziugu, kad Lietuva bando islaikyti sia populacija pauksciu. Gan gaila kad tiek mazai jaunikliu isgyvena. man labai peledos idomios, ir noreciau kad neisdinkstu si rusis.

  3. Man labai patiko skaityti šia straipsni. Jei nebūčiau skaičius, turbūt nebūčiau žinojus apie nykstančius apuokus. Gerai, kad lietuviai bando gausinti jų populaciją, niekados nėra gerai, kai išnyksta gyvūnai.

  4. Man buvo įdomu skaityti apie didžiuosius apuokas, nes man labai patinka paukščiai. Yra gerai, kad lietuviai stengiasi gausinti jų populiacija, nes yra svarbu kad jie neišnyktų.

  5. As galvoju kad peledos yra labai stipri ir labai protingi. As nezinojau kad peledos gauda lapes ir kad ju spaurnu atstumas yra virs sesios pedos!! Man sitas straipsnelis man buvo labai idomus.-Lukas M.MLM

  6. Man labai patinka pelėdos.Jos man labai garžios ir atrodo protingos.Pelėdos medžioja kai būna tamsu.Jos minta pelėmis ,kirmeis ir vabalais.Gabrielė S. MLM

  7. Aš manau, kad apuokai yra labai įdomūs paukščiai. Tik kodėl jie suka lizda ant žemės?

Parašyk, ką galvoji